- Деталі
-
Категорія: Метод. рекомендації
-
Опубліковано: Понеділок, 25 березня 2024, 15:01
-
Перегляди: 209
Методичні поради щодо організації
театрально-ігрової діяльності дошкільників
•Ознайомте дітей зі змістом казки, п'єси тощо. При цьому дуже важливо за-цікавити дітей. Тож читати текст чи розповідати потрібно виразно, емоцій¬но. Але в жодному разі не можна нав'язувати дітям власні оцінки та ставлення до прочитаного. Під час обговорення змісту твору дайте дітям змогу висловитися, проявити емоційну активність.
•Охарактеризуйте разом з дітьми героїв казки, проаналізуйте їх емоційний стан, використовуючи ілюстрації до літературного твору (Що з ним? Чому він плаче?), обговоріть стосунки між персонажами.
•Організуйте дидактичні та рухливі ігри сюжетно-тематичного спрямування за змістом казки після того, як діти її засвоїли. Доцільною буде робота із загадка¬ми, кросвордами, прислів'ями та приказками тощо.
•Створіть умови для продуктивної діяльності з елементами творчості — малю¬вання, ліплення, аплікація за сюжетом казки; запропонуйте дітям зобразити пер¬сонажів та виготовити елементи костюмів для них тощо.
•Підготуйте разом з дітьми необхідні декорації, атрибути, афіші, запрошення тощо.
•Проведіть «акторське тренування» — вправи на розвиток уваги та уяви, засобів образної та емоційної виразності, на будування ритмічних малюнків: «як співає зозуля?», «цвірінькає горобець?», «стрибає заєць?», «підкрадається лисичка?». Корисно розв'язати творчі завдання: «Перетвори звичайні речі на щось незвич¬не», «Придумай якомога більше замінників одному предмету» тощо. Підготовчі вправи для формування образної виразності мають неабияке значення. Викону¬ючи їх, діти вчаться відтворювати емоційний стан за допомогою жестів, добирати різні пози відповідно до настрою та характеру героя, визначати настрій за схема¬тичними малюнками, виразом обличчя ровесників чи дорослого, виконувати пан¬томімічні сценки, виражати різні душевні стани за допомогою інтонації.
•Відпрацюйте з дітьми мізансцени. Цю роботу доцільно проводити підгрупами, за¬лучаючи лише тих дітей, які задіяні у мізансцені.
•Проведіть генеральну репетицію на сцені в костюмах із музичним супроводом, декораціями та атрибутами.
• Організуйте виступ дітей перед публікою.
- Деталі
-
Категорія: Метод. рекомендації
-
Опубліковано: Вівторок, 19 листопада 2019, 12:04
-
Перегляди: 1414
ПАМ'ЯТКА
НАЦІОНАЛЬНИЙ КУТОЧОК У МОЛОДШІЙ ГРУПІ
1. Ляльки - дівчинка і хлопчик - у національному вбранні.
2. Вироби народних промислів України:
• посуд: миска, полумисок, горщик, макітра, глечик, куманець, барильце, горнятко (посуд можна ставити на рушник-стирок, на святковий рушник у дні свят);
• іграшки;
• музичні дитячі народні інструменти — яворівські сопілка, дзиґа, свищики (різної форми);
• писанки (виставляють напередодні Великодніх свят).
• Альбом «Українські казки», у якому розміщуються
ілюстрації до народних казок (ілюстрації з казок поповнюються поступово).
• Макет подвір'я з українською хатою, спорудами для
свійських тварин та фігурки тварин.
Виставляється по 1-2 предмети кожного виду виробу,
протягом року змінюються на інші або змінюються на
такі самі вироби, але з іншим розписом тощо.
5.Дидактичні ігри, наприклад, «Збери з частин ціле» (іграшки).
Детальніше...
- Деталі
-
Категорія: Метод. рекомендації
-
Опубліковано: Понеділок, 07 травня 2018, 10:19
-
Перегляди: 14160
Важко сказати, хто і коли вперше почав ліпити. Відомо лише, що за свій перший матеріал для ліплення людина обрала глину. Спочатку то були вжиткові вироби – різноманітний посуд, а вже згодом з’явилися глиняні прикраси і іграшки.
У північних країнах здавна й досі, коли на радість дітям випадає мокрий сніг, у дворах зростають справжні снігові містечка. А в теплих краях на березі моря влаштовують конкурси скульптур з піску. В садочку можливо використовувати і сніг, і пісок, але в основному на заняттях використовується глина, пластилін та солоне тісто.
Своєрідність ліплення полягає у тому, що за допомогою цього виду діяльності передається форма предмета в трьох вимірах.
Діти з задоволенням ліплять людей, тварин, посуд, транспортні засоби, овочі, фрукти, іграшки. Предмети, які вони створюють можливо використовувати в ігровій діяльності.
Детальніше...
- Деталі
-
Категорія: Метод. рекомендації
-
Опубліковано: П'ятниця, 01 грудня 2017, 09:55
-
Перегляди: 5016
Дошкільний вік – період, коли в дитини формуються уявлення про навколишній світ, явища суспільного життя, взаємини між людьми. Вступаючи у життя, малюки мають засвоїти багато правил, які склалися в суспільстві. Життя малюка сповнене різноманітних, складних для нього ситуацій та перешкод. І саме дорослі повинні навчити знаходити вихід із них, почуватися впевнено й комфортно, бути готовими до труднощів та їх подолання.
Завдання освітян – виростити компетентну особистість, здатну самостійно приймати рішення, визнавати свої помилки, відстоювати свою гідність, реалізовувати природні можливості.
Детальніше...
- Деталі
-
Категорія: Метод. рекомендації
-
Опубліковано: Четвер, 22 червня 2017, 12:02
-
Перегляди: 2983
Літо є найбільш сприятливим періодом для укріплення здоров’я, загартування та всебічного розвитку дітей. Для забезпечення успішного літнього відпочинку та оздоровлення дітей в умовах дошкільного навчального закладу необхідно визначити завдання роботи ДНЗ на літо та провести відповідну підготовчу роботу, яка передбачає:
Детальніше...