Про безпеку дбаємо

 

ПОРЯДОК ДІЙ НАСЕЛЕННЯ У РАЗІ ОГОЛОШЕННЯ ЕВАКУАЦІЇ

УПРАВЛІННЯ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ

ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ

АДМІНІСТРАЦІЇ

П А М Я Т К А

ПОРЯДОК ДІЙ НАСЕЛЕННЯ

У РАЗІ ОГОЛОШЕННЯ ЕВАКУАЦІЇ

ЯК ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ЕВАКУАЦІЇ

Отримавши інформацію про надзвичайну ситуацію та початок евакуації, населення зобов’язане підготувати себе та житло до евакуації, негайно залишити свої квартири і власні будинки.

Підготувати себе – це означає взяти:

- документи (паспорт, військовий квиток, документ про освіту, трудову

книжку або пенсійне посвідчення, свідоцтво про народження) цінності і

гроші;

- аптечку з необхідними ліками;

- продукти харчування і воду з розрахунку на 3 доби (потрібно брати

продукти, що не швидко псуються, зручно зберігаються і не потребують

тривалого готування перед вживанням – консерви, концентрати, галети,

сухарі, печиво. Воду доцільно зберігати у флязі).

Із речей береться найбільш необхідне:

- одяг (необхідно взяти теплі (вовняні) речі, натільну білизну навіть

якщо евакуація провадиться влітку);

- взуття (зручне, за сезоном);

- предмети першої необхідності.

Усі речі і продукти харчування повинні бути запаковані у «тривожну

валізу» так щоб її зручніше було нести.

На кожен мішок, рюкзак прикріпіть етикетку з вказівкою прізвища,

імені, по батькові, адресу постійного місця проживання i кінцевого пункту

евакуації. На бирці для дитячих речей, крім того, вкажіть рік народження

дитини.

Дітям дошкільного віку вкладається в кишеню або пришивається

до одягу записка, де зазначається прізвище, ім’я, по батькові, рік

народження, домашня адреса, а також ім’я та по батькові матері

і батька.

Детальніше...

ОРІЄНТОВНЕ ПЛАНУВАННЯ ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ

                                                            

І ДЕНЬ

ДИТИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ

Час проведення

Молодша група

Середня група

Старша група

І половина дня

 - Бесіда з дітьми про рідну домівку, про членів їхніх родин;

- Заняття «Свої та чужі». Роз’яснення правил спілкування з близькими та чужими людьми.

- Читання казки С.Маршака «Казка про неслухняне мишеня».

- Психологічна гра «Ланцюжок компліментів для рідних людей»;

- Бесіда за змістом відомих художніх творів («Троє поросят», «Колобок»).

- Рухливі ігри «Пташка і кіт», «Зайці і Вовк».

- Читання казки «Котик і Півник».

- Заняття «Свої та чужі».

- Спостереження за незнайомими перехожими біля дитячого садка (Як їх можна назвати? Чи можна зрозуміти наміри цих людей за їхнім зовнішнім виглядом?).

- Моделювання ситуації «Чужий дзвонить у двері»;

- Заняття «Увага незнайомці»;

- Рухлива гра «Хитра лисиця».

Прогулянка

- Сюжетно-рольова гра «Сім’я», закріпити правила поведінки дитини, коли вона сама вдома;

- Дидактична гра «Мій телефонний довідник» (101, 102, 103, 104);

- Рухлива гра «Горобчики і кіт», «Кіт і миші».

- Дидактична гра

«З ким можна спілкуватися, а з ким ні»;

- Сюжетно-рольова гра «Магазин», закріпити знання правил ввічливого і обачного спілкування з незнайомцями.

- Дидактичні ігри «Свої – чужі», «Який, яка, яке, які?», закріпити знання правил безпечної поведінки.

- Спостереження за поведінкою дітей середньої групи, як граються. Моделювання ситуації «Можна – не можна».

ІІ половина   дня

- Психогімнастика «Усміхнемося мамі»;

- Перегляд казки «Колобок», інсценованої дітьми старшої групи, складання разом з дітьми позитивної кінцівки казки;

- Малювання малюнків за сюжетом казки «Колобок».

- Психогімнастика «Мовчазна розмова»;

- Читання казки «Червона шапочка», обговорення її змісту;

- Розв’язання проблемної ситуації «Катруся їде в гості», закріпити правила поведінки з незнайомими людьми.

- Театралізована діяльність «Котик і Півник»;

- Гра-тренінг «Телефонна розмова»;

- Індивідуальна робота: обговорення з дітьми прислів’я «З добрим дружи, а лихого стережись»;

- Дидактична гра « Добро – зло».

 

ІІ ДЕНЬ

ДИТИНА ВДОМА

      Час проведення

Молодша група

Середня група

Старша група

І половина дня

 - Бесіда про небезпечні предмети, які є на кухні;

- Дидактична гра «Відгадай за описом» (електроприлади);

- Бесіда з дітьми про предмети в групі, якими не можна гратися;

- Заняття «Електричні помічники вдома»;

- Зображувальна діяльність «Мої улюблені іграшки».

- Бесіда на тему «Мийні засоби всякі – це не іграшки малятам»;

- Дидактична гра «Знайди речі, які можуть становити небезпеку»;

- Екскурсія-огляд пральні.

- Сюжетна гра «Приберемо ляльку Машу» (прання лялькового одягу);

- Заняття «Часом гра не доводить до добра».

- Бесіда про правила безпечного користування механічними та електричними побутовими приладами, медикаментами;

- Екскурсія-огляд до пральні. Ознайомлення зі специфічним обладнанням, акцентування уваги на важливості дотримання правил техніки безпеки при його використанні;

- Дидактична гра «Що можна, а що ні», закріплення правил обережної поведінки в домашньому побуті.

Прогулянка

- Огляд майданчика. Звернути увагу дітей на небезпечні місця;

- Сюжетно-рольова гра «Сім’я», закріпити знання про безпечне використання побутових приладів;

- Дидактична гра «Чим можна гратися на прогулянці, а чим ні».

- Дидактична гра «Хороші і погані іграшки»;

- Моделювання ситуацій «Гра на балконі, на вікні»;

- Малювання на асфальті «Пожежна машина»;

- Рухливі ігри «Цілься краще», «Кеглі».

- Екскурсія-огляд території ДНЗ. Перевірити чи немає небезпечних предметів;

- Сюжетно-рольова гра «Діти захворіли», закріпити знання користування домашньою аптечкою (тільки в присутності дорослих);

- Ігри-естафети «Швидка допомога», «Рятівники поспішають на допомогу».

ІІ половина дня

-Читання віршів, відгадування загадок про електропобутові прилади;

- Дидактична гра «Безпечні та небезпечні розваги маленьких звірят»;

- Розглядання малюнків із зображенням пожежного транспорту та дії пожежників;

- Театральна вистава «Кицькин дім»;

- Дидактична гра «Хто з дітей чинить неправильно»;

- Дидактична гра «Що кому потрібно для роботи»;

- Конструювання електроприладів з будівельного матеріалу.

- Розфарбовування схематичних малюнків із зображенням небезпечних побутових приладів;

- Сюжетно-рольова гра «Школа екстремальних ситуацій»;

- Моделювання ситуації «Сам удома»;

- Закріпити номера телефонів потрібних в надзвичайних ситуаціях.

 

ІІІ ДЕНЬ

ДИТИНА І ПРИРОДА

     Час проведення

Молодша група

Середня група

Старша група

І половина дня

 - Дидактична гра «Одягни ляльку на прогулянку», закріпити знання про сезонний одяг;

- Вивчення заклички  «Іди, іди, дощику»;

- Спостереження за станом погоди, що може бути небезпечним?

- Читання віршів про природу лісу;

 - Розгляд малюнків про мешканців водойм.

- Бесіда «Чиста вода – здорове життя»;

- Досліди з водою та повітрям;

- Розгляд картин відомих художників з зображенням природних явищ, бесіда за їх змістом;

- Оглянути календар природи в групі, зробити висновки.

- Бесіда «Як зберегти чисте повітря на планеті»;

- Розповідь вихователя «Обережно: гроза, буревій»;

- Вправа: «Придумай іншу казку. Що було б, якби герої знали правила поведінки в лісі» («Червона Шапочка», «Колобок», «Пан Коцький»).

Прогулянка

  - Малювання: «Веселий дощик»;

- Ігри з повітрям і водою;

-Заняття на тему: «Щоб здоровим бути, треба загартовуватися»;

- Дидактична гра: «Допоможемо Незнайці» (вибрати місця біля водойм, де можна безпечно гратися).

- Бесіда на тему: «Лікарські рослини», розглянути зображення;

- Дидактична гра: «У повітрі, воді та на суходолі»;

- Малювання: «Весняний день» (явища природи).

- Бесіда на тему «Усі ми природі друзі»;

- Дослідницька діяльність «Визначення сили вітру» (вітрячки, смужки паперу, стрічки);

- Рухливі ігри «Шпаки», «Відгадай чий голосок»;

- Заняття на тему: «Щоб бути здоровим…»

ІІ половина дня

    - Бесіда за картиною «На прогулянку до озера», ознайомити дітей з правилами поведінки біля води, вчити, що треба охороняти водойми: не кидати сміття;

- Дидактична гра: «Хто де живе» (мешканці водойм).

- Зображувальна діяльність «У природи немає поганої погоди» (природні явища, обговорити, коли вони можуть бути небезпечними);

- Бесіда: «Хто робить правильно, хто ні»;

- Пам’ятка: «Правила поведінки в лісі».

- Гра за ТРВЗ «Що було б, якби…» (не було б сонечка, не було б вітру, постійно йшов дощ…);

- Природоохоронна бесіда «Щоб я зробив, щоб наш садок був кращий»;

- Рухливо-творча гра «Рятувальники».

ІV ДЕНЬ

ДИТИНА І ВУЛИЦЯ

Час   проведення

Молодша група

Середня група

Старша група

І половина дня

- Спостереження за легковими та вантажними автомобілями, які рухаються біля території дитячого садка;

- Розглядання непередбачуваних ситуацій зі звірятами на дорозі за серією картин «Азбука дорожнього руху»;

- Рухлива гра «Горобчики і автомобілі»;

- Заняття «У гості до бабусі», закріпити правила безпечної поведінки в громадському транспорті.

- Спостереження за транспортом спеціального призначення, що рухається поблизу території закладу;

- Заняття «Світлофор та зебра – наші помічники»;

- Сюжетно-рольова гра «Водії»;

- Дидактична гра «Куди їдуть машини»;

- Настільна гра «Назви знак»;

- Рухлива гра «Пішоходи і машини».

- Бесіда на тему «Як ми їхали з батьками»;

- Заняття «Дорожні знаки – азбука для водіїв і пішоходів»;

- Ігри на майданчику дорожнього руху;

- Вирішення проблемних ситуацій, які можуть трапитися на дорозі;

- Рухлива гра «Кольорові автомобілі».

Прогулянка

- Ігрова ситуація «Пішохідний перехід»;

- Розповідь вихователя про правила дорожнього руху «По дорозі – з дорослим за руку»;

- Проблемна ситуація «Лялька загубилася»;

- Дидактична гра «Хто як рухається».

- Цільова екскурсія до проїжджої частини дороги, закріплення правил поведінки водіїв і пішоходів;

- Сюжетно-рольова гра «Наша вулиця»;

- Дидактична гра «Знайди колір світлофора».

- Цільова екскурсія до проїжджої частини дороги, закріпити види транспорту;

- Рухлива гра «Стій! Увага! Рушай!»;

- Сюжетно-рольові ігри «Залізничний вокзал», «Аеропорт».

ІІ половина дня

- Читання творів М. Познанської «Світлофор», Л.Яковенко «Ми граємо»;

- Самостійна художня діяльність: малювання світлофора;

- Настільні ігри «Склади дорогу», «Куди їде автомобіль»;

- Тренінг «Перейди правильно дорогу»;

- Конструктивні ігри «Гараж», «Дороги».

- Читання твору С.Маршака «Світлофор»;

- Креативна діяльність «Автомобіль майбутнього», малювання;

- Рухливі ігри «Пішоходи і автомобілі», «Горобчики і автомобілі»;

- Психогімнастика «Звуки дороги».

Читання творів В.Клименка «Хто найважливіший на вулиці»;

- Самостійна художня діяльність «Безпека на дорозі», оформлення виставки малюнків;

- Брейн-ринг «Діти і вулиця»;

- Сюжетно-рольова гра «Подорож».

                                                                                            

V ДЕНЬ

ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ

       Час   проведення

        Молодша група

    Середня група

Старша група

І половина дня

- Дидактичні ігри « У саду чи на городі», «Відгадай на дотик»;

- Сюжетно-рольова гра «Овочевий ринок»;

- Ліплення «Смачні та корисні фрукти»;

- Закріплення правил миття рук та обличчя у повсякденні;

- Читання вірша Г Бойка «Здоровим будь».

- Розповідь вихователя про користь овочів, фруктів та правила їх вживання;

- Дидактична гра

 « Відгадай за смаком»;

- Сюжетно-рольова гра «кухарі»;

- Заняття «Вітаємо мило духмяне і рушничок полотняний;

- Читання оповідання Д.Орлової «П’ять справ перед сном».

- Психогімнастика «Заводні іграшки»;

- Бесіда про небезпеку брудних рук;

-Заняття «Здоров'я дітей – майбутнє країни»;

- Сюжетно-рольова гра «Лікарня».

Прогулянка

- Психогімнастика «Неслухняні ведмедики»;

- Дидактичні ігри «Де чий ніс», « Чий голосок»;

- Розповідь вихователя «Помічники людини – очі, вуха, ніс»;

- Розгляд води в калюжах, закріпити знання про небезпеку брудної води;

- Бесіда про користь загартування, збереження здоров'я дітей;

- Дидактична гра «Знайди предмет із заплющеними очима»;

- Рухлива гра «Заборонений рух»;

- Розповідь твору М.Коцюбинського «Десять робітників».

- Бесіда про лікарські рослини;

- Дидактичні ігри «Вершки та корінці», «З якого дерева плід»;

- Бесіда за змістом твору І.Січовика «Хліб чи халва»;

- Вивчення вірша Г.Бойка «Носовичок»;

- Читання твору К.Чуковського «Мийдодир».

ІІ половина дня

- Сюжетно-рольова гра «Моя квартира»,  розширювати знання про необхідність дотримання чистоти в приміщенні;

- Малювання «Носовичок для ляльки»;

- Рухлива вправа «Якщо хочеш бути здоровим, роби так».

- Дидактична гра «Щоб здоров'я добре мати, про

здоров'я треба дбати»;

- Моделювання ситуації про послідовність дій щодо дотримування розпорядку дня;

- Сюжетно-рольова гра «Сім'я», закріпити набуті знання про ведення здорового способу життя.

- Дидактична гра «У кого що болить», вчити надавати першу допомогу;

- Драматизація казки «Лікар Айболить»;

- Колективна робота зі створення книжки «Що робити, щоб не хворіти»;

- Рухливі ігри «Ми веселі дошкільнята», «Хто далі стрибне».

Ігри з безпеки життєдіяльності

Дидактична вправа: «Впізнай дорожній знак»

Йшло маленьке хлопченятко

Через перехрестя з татком.

Йшли вони удвох, як слід –

Там, де справжній перехід.

  • Складіть із частин ціле зображення. Який знак ви впізнали?
  • Де встановлюють цей дорожній знак?
  • Що він означає?
  • До якої групи знаків він належить?

Дидактична вправа: «Впізнай дорожній знак»

  • Складіть із частин ціле зображення. Який знак ви впізнали?
  • Де найчастіше встановлюють цей знак?
  • Що цей знак означає?
  • До якої групи знаків він належить?

 

Дидактична вправа: «Що кому потрібно для роботи»

  • Назвіть, люди яких професій зображені на малюнку
  • В яких небезпечних ситуаціях вони нам допомагають?
  • Виберіть  ті предмети, які їм необхідні для роботи.

 

Дидактична вправа: «Допоможемо Маші»

  • Як називаються гриби, зображені на малюнку?
  • Допоможіть Маші вибрати лише їстівні гриби.
  • Чи можна дітям їсти гриби?

masha

 

Дидактична вправа: «Продовж речення»

                       (для середнього та старшого дошкільного віку).

1.     Гойдатися на стільці не можна, бо...

2.     Гратися сірниками не можна тому, що це...

3.     Лазити по деревах не можна тому, що це ...

4.     Гратися м’ячем на проїжджій частині дороги не можна тому, що...

5.     Ходити під дахом будинку взимку не можна, бо...

6.     Залишати відкритим кран та закривати водостік якимись предметами не можна, бо...

7.     З’їжджати на санчатах або лижах на проїжджу частину дороги не можна, тому що...

8.     Їсти немиті фрукти або овочі не можна, тому що...

9.     Брати гарячий чайник не можна, тому що...

10. Вмикати електроприлади без нагляду дорослих не можна, тому що...

11. Доторкатися до гарячої праски не можна, бо...

12. Хімічні побутові речовини нюхати або вживати не можна, бо...

13. Сидіти на підвіконні не можна, бо...

14. Дражнити, кидати камінцями, палицею в чужого собаку не можна, бо...

15. Тягнути за хвіст кота не можна, бо...

16. Сідати в машину до незнайомця не можна, бо...

Дидактична вправа: «Можна - не можна»

                       (для середнього та старшого дошкільного віку).

1.     Дивитися лялькову виставу?

2.     Поливати кімнатні рослини?

3.     Брати сірники без дозволу дорослих та гратися ними?

4.     Вмикати електроприлади без нагляду та дозволу дорослих?

5.     Відчиняти двері незнайомим людям під час відсутності батьків вдома?

6.     Дивитися з дорослими телевізор?

7.     Гуляти далеко від дому без дорослих?

8.     Малювати малюнок фарбами?

9.     Бігати по вулиці, не дивлячись під ноги?

10.   Допомагати мамі прати свої речі?

11.   Гойдатися на стільці?

12.   Прибирати на місці власні речі?

13.   Стрибати по сходах?

14.   Гратися на будівельному майданчику?

15.   Йти з татом, тримаючи його за руку?

16.   Розповідати друзям казку?

17.   Гратися бенгальськими вогнями, хлопавками?

18.   Запалювати петарду?

19.   Читати з мамою книжку?

20.   Заходити в ліфт з незнайомими людьми?

21.   Кататися в ліфті без батьків?

22.   Складати розрізні картинки (пазли)?

23.   Їсти немиті фрукти?

24.   Допомагати  дорослим мити посуд?

25.   Гратися м’ячем в квартирі?

26.   Їсти сніг?

27.   Гратися на проїжджій частині дороги?

28.   Купатися в річці без нагляду батьків?

29.   Гратися ножем або ножицями?

30.   Співати з друзями улюблену пісню?

Пам'ятка для батьків

Кілька порад про правильні дії в екстримальних ситуаціях.

1. ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОЖЕЖІ ВІД ПУСТОЩІВ ТА НЕОБЕРЕЖНОГО ПОВОДЖЕННЯ З ВОГНЕМ

Щоб не допустити пожежі необхідно виконувати наступні правила пожежної безпеки:

– зберігати сірники в місцях, недоступних дітям;

– не дозволяти дітям розводити багаття;

– не дозволяти самостійно вмикати електронагрівальні прилади;

– не дозволяти користуватися газовими приладами;

– не допускати перегляд телепередач, користування комп'ютером за відсутності дорослих;

– не залишати малолітніх дітей без нагляду;

– не вмикати електроприлади з пошкодженим дротом чи струмоприймачем;

– не нагрівати лаки та фарби на відкритому вогні;

– не заставляти шляхи евакуації (лоджії, балкони, коридори);

– не зберігати на балконах легкозаймисті речовини (бензин, мастила, ацетон);

– не сушити речі над газовою плитою;

– не користуватися саморобними ялинковими гірляндами;

– не влаштовувати піротехнічні заходи з балкону та поряд з будівлею;

– не палити в ліжку.

ШАНОВНІ  БАТЬКИ!  СТАВТЕСЯ  НЕГАТИВНО  ДО  ДИТЯЧИХ ІГОР З ВОГНЕМ! РОЗ'ЯСНЮЙТЕ, ЩО ЇХНІ ПУСТОЩІ З ВОГНЕМ МОЖУТЬ СПРИЧИНИТИ ПОЖЕЖУ, ЗАГИБЕЛЬ У ВОГНІ МАЙНА ТА ЛЮДЕЙ!

ШАНОВНІ БАТЬКИ! СВОЇМ ПРИКЛАДОМ НАВЧАЙТЕ ДІТЕЙ СУВОРОМУ ВИКОНАННЮ ПРОТИПОЖЕЖНИХ ВИМОГ. ПАМ'ЯТАЙТЕ, ЩО ПРИКЛАД СТАРШИХ Є ДЛЯ ДІТЕЙ КРАЩИМ МЕТОДОМ  ВИХОВАННЯ.

ПРИ ВИНИКНЕННІ ПОЖЕЖІ НЕГАЙНО ВИКЛИКАЙТЕ ПОЖЕЖНУ ОХОРОНУ ЗА ТЕЛЕФОНОМ «101».

2. ЩО РОБИТИ ПРИ ВИЯВЛЕННІ ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИХ АБО ПІДОЗРІЛИХ ПРЕДМЕТІВ ?

У  зв’язку з   подіями   на   сході  країни  Корсунь-Шевченківський РВ УМВС України в Черкаській області повідомляє жителів міста та району про можливі випадки терористичного напрямку за допомогою вибухонебезпечних пристроїв та про правильне поводження з підозрілими та вибухонебезпечними предметами.

ПРИ ВИЯВЛЕННІ ВИБУХОВОГО ПРИСТРОЮ АБО ПІДОЗРІЛОГО ПРЕДМЕТУ НЕОБХІДНО:

  • відійти на безпечну відстань від 50 до 100 метрів, по можливостізаборонити доступ до предмету іншим громадянам;
  • терміново повідомити за телефоном «102» про виявлений вибуховий пристрій чи підозрілий предмет (назвати своє прізвище, домашню адресу, телефон, точне місцезнаходження вибухового пристрою, його зовнішні ознаки) та місце, де ви чекатимете на прибуття працівника міліції;
  • виключити можливість користування мобільним телефоном поблизу місця знаходження вибухового пристрою, тому що не виключена можливість його радіокерованості.

ПІД  ЧАС  ВИЯВЛЕННЯ   ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИХ  АБО  ПІДОЗРІЛИХ  ПРЕДМЕТІВ  КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  • нагрівати вибухонебезпечні об’єкти або окремі їхні елементи;
  • здійснювати механічний вплив (удари, струшування);
  • вибивання, сколювання, виправляння вибухових речовин;
  • демонтаж засобів підриву;
  • будь-які дії із саморобними вибуховими пристроями;
  • допуск без дозволу спеціалістів-вибухотехніків у зону підвищеної небезпеки сторонніх осіб, у тому числі начальників та керівників.

Слід   пам’ятати,  що  вибухові  речовини   взаємодіють  з  деякими металами та іншими речовинами і можуть утворити небезпечні сполуки, дуже чутливі до удару та інших механічних і теплових впливів та викликати непередбачені вибухи. Одночасно існує вірогідність отруєння газами, які виділяються при взаємодії речовин і металів.

Необхідно нагадати,  що своєчасне повідомлення органів внутрішніх справ про всі факти правопорушень або злочинного задуму, а також підозрілі дії невідомих осіб підвищують ефективність роботи органів правопорядку в боротьбі зі злочинністю і особисту безпеку громадян.

КОНТАКТНІ ТЕЛЕФОНИ:

1.Чергова частина Корсунь-Шевченківського РВ УМВС України в Черкаській області:

102, (04735) 2-08-52

2.Чергова частина УМВС України в Черкаській області:

(0472) 37-20-80,   (0472) 393-316

3.Сектор з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції Корсунь-Шевченківської райдержадміністрації:

096-243-42-06

4.Вибухотехнічна служба:

(0472) 393-286

Меню

Головна
Зверніть увагу
Електронна реєстрація в ДНЗ
Карта сайту
Про садочок
Контакти
Про нас
Фотоекскурсія
Адміністрація
Спеціалісти
Наше життя
Статті у ЗМІ
Досягнення і нагороди
Наші групи
Пізнайки
Мудрійки
Розумники
Всезнайки
Несумуйки
Пустунчики
Фантазерики
Цікавинки
Батьківська сторінка
Публічна інформація
Загальні правила ДНЗ
Бланки документів
Харчування
Батьківський комітет
Спеціалісти радять
Педагогічна служба
Психологічна служба
Ай болить
Фізкульт-Ура
До-Мі-Солька
Логопед і Я
Вивчаємо English
Сторінка вдячності
Тести для дошкільнят
Дитяча книжкова поличка
Казки
Поезія
Прислів`я та приказки
Загадки
Вітання на свята
Навчання і виховання
Режим дня
Розклад занять
Наш вернісаж
Програмові завдання
Правове виховання
Безпека життєдіяльності
Методична сторінка
Метод. рекомендації
Все для атестації
Посібники
Презентації
Розробки занять

Останні події

Календар статей

Березень 2024
П В С Ч П С Н
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика користувачів

2859527
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
На минулому тижні
В цьому місяці
В минулому місяці
За весь час
584
1051
4328
7595
26041
25021
2859527


Ваша IP адреса:107.23.157.16