Минає нервозність та напруження. Дитина почувається спокійно та щасливо.
Якщо Ви хочете, щоб серце Вашої дитини прагнуло до Добра, Краси, Людяності, спробуйте навчити її любити і розуміти музику!
Вчіть її, навчайтеся разом з нею!
Фахівці з різних галузей дошкільної психології, педагогіки мистецтва радять починати займатися музикою мамам ще у період вагітності та продовжувати зразу від народження дитини.
Мова — тонкий психологічний процес, який формується в перші роки життя. Процес становлення мови дуже індивідуальний і залежить від багатьох факторів:
Педагоги ДНЗ повинні спонукати дітей до рухової діяльності, повсякчас регулювати їхню активність та завжди схвалювати прояви самостійності, вольових зусиль. Важливо при цьому враховувати руховий досвід кожного малюка окремо, рівень рухливості, здібності та природні можливості.
Обсяг рухової активності на день становить:
для дітей раннього віку – до 3-х годин
для дітей молодшого дошкільного віку – 3-4 години
для дітей старшого дошкільного віку – 4-5 годин
Від нашого дихання залежить наше здоров’я. Частота і глибина вдихів та видихів впливають на всі функції організму. Процес дихання нерозривно пов'язаний із кровообігом, обміном речовин та енергії в організмі, а також із важливими функціями – сном, пам’яттю, емоційним тонусом, працездатністю, фізіологічними резервами організму, його адаптивною здатністю.
Отже, дихання – основа нашого життя та здоров’я, найважливіша функція та потреба організму.
Керувати диханням не важко – треба лише навчитися виконувати спеціальні дихальні вправи. Дихальні вправи примушують працювати більшу частину легень, тим самим збільшуючи кількість кисню, що надходить у кров, а отже, запобігають розумовій та фізичній утому.