Програмові завдання

Програмові вимоги для розвитку і виховання дітей 5-го року життя

 

ВІДВІДУЮЧИ НАШ ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ВАШІ ДІТИ НАВЧАТЬСЯ:

З розділу  «Зростаємо дужими»:

  • вміти рухатися, грати в рухливі ігри, знати, як використовувати фізкультурне обладнання;
  • легко  рухатися – бігати, стрибати, кидати м’яч тощо;
  • стежити за чистотою свої рук, ротової порожнини,  володіють навичками особистої гігієни;
  • знати про основні засоби загартування, основні методи і прийоми оздоровлення;
  • знати назви всіх фізичних вправ, їх значення для покращення фізичного розвитку та власного здоров'я;
  • володіти навичками шикування в шеренгу, колону за зростом, перешикування в дві колони;

З розділу  «Мова рідна, слово рідне»:

 

  • володіти силою голосу, говорити чітко, правильно, виразно;
  • встановлювати місце заданого  звука у слові;
  • добирати слова із заданим звуком (за допомогою предметних малюнків).
  • називати предмети та явища навколишнього світу, ознаки,  дії; 
  • групувати  предмети за їх характерними ознаками  (це - посуд,   це    -   меблі),   порівнювати  за формою,  кольором,   смаком,  величиною тощо;
  • правильно вживати відмінкові закінчення, рід, число, дієслівні форми, вищий, найвищий ступені порівняння прикметників; 
  • утворювати слова за допомогою суфіксів;
  • граматично правильно будувати речення;
  • вміти   спілкуватися   з   дорослими   і   однолітками     відповідно до етичних норм, вживаючи звертання, слова  ввічливості;
  • формулювати у зв'язку із  заданою  ситуацією  запитання тощо;
  • уважно  слухати  розповідь  вихователя та однолітків;
  • зв'язно розповідати за добре знайомою сюжетною картиною (3-4 речення), складати невеликі описові розповіді, розповіді з власного досвіду.

З розділу  «Дитина в довкіллі»:

  • знати, що Україна – рідна країна, Батьківщина, в якій живуть українці та інші народи, орієнтується в її символах;
  • знати назву рідного міста,(села), вулиці, де живе;
  • предмети домашнього вжитку, їх деталі, застосування; групувати  предмети за їх характерними ознаками (це – одяг, це – взуття, це – посуд…);
  • знати свої імена й прізвища, імена своїх батьків, дідуся й бабусі, друзів, ім'я та по батькові вихователя, його помічника, лікаря, завідуючої, музкерівника, інструктора з фізкультури тощо;
  • знати професії людей, що працюють в умовах дошкільного закладу, професії своїх батьків;
  • виявляти інтерес до праці дорослих, бажання допомогти;
  • орієнтуватися в видах транспорту;
  • знати елементарні правила поводження в громадських місцях;
  • орієнтуватися в навичках безпечної поведінки.

З розділу  «Віконечко в природу»:

  • зацікавлено   пізнавати  природу, із  захопленням висловлювати враження від контакту з нею;
  • виявляти позитивно-емоційне  ставлення до її об’єктів та явищ, співчуття природним об’єктам;
  • виявляти інтерес до інформації природничого змісту, прагнути до самостійних практичних дій у природі (доглянути рослину,   погодувати  рибок  тощо);
  • виявляти бажання творчо інтерпретувати  отриману інформацію у різноманітних видах художньої діяльності – мовленнєво-творчій, музичній, предметно-пластичній;
  • виявляють бажання допомагати природі, захистити її від шкідливого втручання людей.

З розділу  «Математична скарбничка»:

  • групувати,    систематизувати  і упорядковувати фігури   за   кольором,  розміром,   формою;
  • визначати   просторове   розміщення   предметів   навколо самого себе — ліворуч, праворуч, вгорі, знизу, попереду, позаду;
  • рухатися, переміщатися в просторі за заданим напрямком;
  • визначати кількісні відношення (більше, менше, стільки ж) між предметними множинами способом розміщену один під одним предметів з кожної множини.
  • знати цифри в межах 5, співвідносити цифри з числом і навпаки;
  • при перелічуванні предметів числами, називати по порядку, починаючи з числа «один» без пропусків;
  • розуміти, що останній числівник при лічбі відносити до всієї групи перелічувальних предметів (один, дві три — всього три сливи);
  • володіти  порівняльними вміннями за величиною, довжиною, шириною, товщиною, кількістю тощо;
  • вміти висловлювати словами свій емоційний стан щодо успішності  виконання (невиконання) завдання, допущених помилок та їх подолання.

З розділу  «Чарівні фарби і талановиті пальчики»:

  • із захопленням займатися різними видами художньої діяльності (можливо, якійсь віддати перевагу);
  • розказувати про те, що створила;
  • емоційно   відгукуватися  на  прояви   краси   в   житті, природі та мистецтві;
  • у   малюванні,   ліпленні,   аплікації   володіти   вміннями та навичками, необхідними для створення власних задумів.

Додати коментар



Захист від спаму: складіть картинку

Меню

Головна
Зверніть увагу
Електронна реєстрація в ДНЗ
Карта сайту
Про садочок
Контакти
Про нас
Фотоекскурсія
Адміністрація
Спеціалісти
Наше життя
Статті у ЗМІ
Досягнення і нагороди
Наші групи
Пізнайки
Мудрійки
Розумники
Всезнайки
Несумуйки
Пустунчики
Фантазерики
Цікавинки
Батьківська сторінка
Публічна інформація
Загальні правила ДНЗ
Бланки документів
Харчування
Батьківський комітет
Спеціалісти радять
Педагогічна служба
Психологічна служба
Ай болить
Фізкульт-Ура
До-Мі-Солька
Логопед і Я
Вивчаємо English
Сторінка вдячності
Тести для дошкільнят
Дитяча книжкова поличка
Казки
Поезія
Прислів`я та приказки
Загадки
Вітання на свята
Навчання і виховання
Режим дня
Розклад занять
Наш вернісаж
Програмові завдання
Правове виховання
Безпека життєдіяльності
Методична сторінка
Метод. рекомендації
Все для атестації
Посібники
Презентації
Розробки занять

Останні події

Календар статей

Грудень 2024
П В С Ч П С Н
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика користувачів

3262368
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
На минулому тижні
В цьому місяці
В минулому місяці
За весь час
4592
1509
15007
13846
44443
57948
3262368


Ваша IP адреса:3.144.172.246