
Flowers for Mum
Red and yellow,
white and blue –
these beautiful flowers
are just for you!
My dear Mummy
My dear, dear Mummy,
Let me kiss your face.
I want you to be happy
Today and always!
Mother’s Day
What a happy day today,
Day today, day today?
All the children sing and play,
Sing and play, sing and play.
All the children are very gay,
Very gay, very gay.
What a happy, happy day?
Happy Mother’s Day!
Happy Mother’s Day!









Щодня дитина відкриває для себе нове в навколишньому світі. Цим відкриттям вона прагне поділитися з близькими. Все, що побачила дитина, що схвилювало її, вона відображає в грі, мові, малюванні… Вона бере олівець і на аркуші паперу намагається виразити побачене. Коли дитина зрозуміє, що в малюнку можливо передати те, що побачила, що сподобалося, схвилювало, малюнок стане засобом відображення отриманих вражень і вираження свого ставлення до навколишнього світу.
Інтерес до малювання у дітей з’являється рано. Бачачи, як вдома батьки та старші діти діють ручкою, олівцями, малюки теж намагаються водити ними по паперу.
У всіх дітей потреба взяти в руку олівець і «малювати» виникає в різний час – від 1 року до 1,5 років. Появі інтересу до малювання найчастіше сприяє графічна діяльність дорослих.
Малюють майже всі діти. Одні більше, інші менше. Але професійним художником стає лише один з кількох тисяч. «У такому разі, може бути, не варто витрачати час, папір, фарби, олівці?» – Подумають дорослі? Ні, варто!
Навчання дошкільника математики – це передусім формування логіко-математичної компетентності – тобто вміння застосовувати знання у повсякденному житті. Адже «математика» оточує нас повсюди, це і має показати та пояснити дорослий малюку, зацікавлюючи його і підтримуючи стійкий інтерес до цієї захопливої, зовсім не «сухої» науки.
Пропонуємо декілька порад батькам про те, як можна розвивати логіко-математичне мислення дитини у невимушеній «домашній» обстановці, під час повсякденного спілкування.
«МАТЕМАТИЧНІ» ПОРАДИ НА ПРОГУЛЯНЦІ
Звертайте увагу дитини на цифри на будинках, машинах, рекламних щитах, вивісках. Називайте малюкові цифри, які бачите, і просіть, щоб він їх повторив. Для цього пограйте у гру «Відлуння». Наприклад: « Я скажу чотири, а ті повториш за мною двічі ( тричі..)». Така гра сприятиме закріпленню навичок лічби, розвитку уваги.
«У КІМНАТІ»
• Коли дитина просить, щоб ви почитали їй улюблену казочку запропонуйте їй знайти відповідну сторінку за номером ( від 1 до 10 ).
• Якщо ви зібралися пересадити кімнатні квіти, запропонуйте дитині взяті та підібрати горщики відповідного розміру, полічити їх, скласти їх в оди за принципом мотрійки.
• Заохочуйте дитину самостійно організовувати свій ігровий простір Наприклад. Запропонуйте гру «Кафе». Нехай малюк сам підготує необхідні атрибути. А ви, відвідуючи «кафе» свого малюка, на забувайте хвалити його старанність.
