Про безпеку дбаємо

 

ОРІЄНТОВНЕ ПЛАНУВАННЯ ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ

                                                            

І ДЕНЬ

ДИТИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ

Час проведення

Молодша група

Середня група

Старша група

І половина дня

 - Бесіда з дітьми про рідну домівку, про членів їхніх родин;

- Заняття «Свої та чужі». Роз’яснення правил спілкування з близькими та чужими людьми.

- Читання казки С.Маршака «Казка про неслухняне мишеня».

- Психологічна гра «Ланцюжок компліментів для рідних людей»;

- Бесіда за змістом відомих художніх творів («Троє поросят», «Колобок»).

- Рухливі ігри «Пташка і кіт», «Зайці і Вовк».

- Читання казки «Котик і Півник».

- Заняття «Свої та чужі».

- Спостереження за незнайомими перехожими біля дитячого садка (Як їх можна назвати? Чи можна зрозуміти наміри цих людей за їхнім зовнішнім виглядом?).

- Моделювання ситуації «Чужий дзвонить у двері»;

- Заняття «Увага незнайомці»;

- Рухлива гра «Хитра лисиця».

Прогулянка

- Сюжетно-рольова гра «Сім’я», закріпити правила поведінки дитини, коли вона сама вдома;

- Дидактична гра «Мій телефонний довідник» (101, 102, 103, 104);

- Рухлива гра «Горобчики і кіт», «Кіт і миші».

- Дидактична гра

«З ким можна спілкуватися, а з ким ні»;

- Сюжетно-рольова гра «Магазин», закріпити знання правил ввічливого і обачного спілкування з незнайомцями.

- Дидактичні ігри «Свої – чужі», «Який, яка, яке, які?», закріпити знання правил безпечної поведінки.

- Спостереження за поведінкою дітей середньої групи, як граються. Моделювання ситуації «Можна – не можна».

ІІ половина   дня

- Психогімнастика «Усміхнемося мамі»;

- Перегляд казки «Колобок», інсценованої дітьми старшої групи, складання разом з дітьми позитивної кінцівки казки;

- Малювання малюнків за сюжетом казки «Колобок».

- Психогімнастика «Мовчазна розмова»;

- Читання казки «Червона шапочка», обговорення її змісту;

- Розв’язання проблемної ситуації «Катруся їде в гості», закріпити правила поведінки з незнайомими людьми.

- Театралізована діяльність «Котик і Півник»;

- Гра-тренінг «Телефонна розмова»;

- Індивідуальна робота: обговорення з дітьми прислів’я «З добрим дружи, а лихого стережись»;

- Дидактична гра « Добро – зло».

 

ІІ ДЕНЬ

ДИТИНА ВДОМА

      Час проведення

Молодша група

Середня група

Старша група

І половина дня

 - Бесіда про небезпечні предмети, які є на кухні;

- Дидактична гра «Відгадай за описом» (електроприлади);

- Бесіда з дітьми про предмети в групі, якими не можна гратися;

- Заняття «Електричні помічники вдома»;

- Зображувальна діяльність «Мої улюблені іграшки».

- Бесіда на тему «Мийні засоби всякі – це не іграшки малятам»;

- Дидактична гра «Знайди речі, які можуть становити небезпеку»;

- Екскурсія-огляд пральні.

- Сюжетна гра «Приберемо ляльку Машу» (прання лялькового одягу);

- Заняття «Часом гра не доводить до добра».

- Бесіда про правила безпечного користування механічними та електричними побутовими приладами, медикаментами;

- Екскурсія-огляд до пральні. Ознайомлення зі специфічним обладнанням, акцентування уваги на важливості дотримання правил техніки безпеки при його використанні;

- Дидактична гра «Що можна, а що ні», закріплення правил обережної поведінки в домашньому побуті.

Прогулянка

- Огляд майданчика. Звернути увагу дітей на небезпечні місця;

- Сюжетно-рольова гра «Сім’я», закріпити знання про безпечне використання побутових приладів;

- Дидактична гра «Чим можна гратися на прогулянці, а чим ні».

- Дидактична гра «Хороші і погані іграшки»;

- Моделювання ситуацій «Гра на балконі, на вікні»;

- Малювання на асфальті «Пожежна машина»;

- Рухливі ігри «Цілься краще», «Кеглі».

- Екскурсія-огляд території ДНЗ. Перевірити чи немає небезпечних предметів;

- Сюжетно-рольова гра «Діти захворіли», закріпити знання користування домашньою аптечкою (тільки в присутності дорослих);

- Ігри-естафети «Швидка допомога», «Рятівники поспішають на допомогу».

ІІ половина дня

-Читання віршів, відгадування загадок про електропобутові прилади;

- Дидактична гра «Безпечні та небезпечні розваги маленьких звірят»;

- Розглядання малюнків із зображенням пожежного транспорту та дії пожежників;

- Театральна вистава «Кицькин дім»;

- Дидактична гра «Хто з дітей чинить неправильно»;

- Дидактична гра «Що кому потрібно для роботи»;

- Конструювання електроприладів з будівельного матеріалу.

- Розфарбовування схематичних малюнків із зображенням небезпечних побутових приладів;

- Сюжетно-рольова гра «Школа екстремальних ситуацій»;

- Моделювання ситуації «Сам удома»;

- Закріпити номера телефонів потрібних в надзвичайних ситуаціях.

 

ІІІ ДЕНЬ

ДИТИНА І ПРИРОДА

     Час проведення

Молодша група

Середня група

Старша група

І половина дня

 - Дидактична гра «Одягни ляльку на прогулянку», закріпити знання про сезонний одяг;

- Вивчення заклички  «Іди, іди, дощику»;

- Спостереження за станом погоди, що може бути небезпечним?

- Читання віршів про природу лісу;

 - Розгляд малюнків про мешканців водойм.

- Бесіда «Чиста вода – здорове життя»;

- Досліди з водою та повітрям;

- Розгляд картин відомих художників з зображенням природних явищ, бесіда за їх змістом;

- Оглянути календар природи в групі, зробити висновки.

- Бесіда «Як зберегти чисте повітря на планеті»;

- Розповідь вихователя «Обережно: гроза, буревій»;

- Вправа: «Придумай іншу казку. Що було б, якби герої знали правила поведінки в лісі» («Червона Шапочка», «Колобок», «Пан Коцький»).

Прогулянка

  - Малювання: «Веселий дощик»;

- Ігри з повітрям і водою;

-Заняття на тему: «Щоб здоровим бути, треба загартовуватися»;

- Дидактична гра: «Допоможемо Незнайці» (вибрати місця біля водойм, де можна безпечно гратися).

- Бесіда на тему: «Лікарські рослини», розглянути зображення;

- Дидактична гра: «У повітрі, воді та на суходолі»;

- Малювання: «Весняний день» (явища природи).

- Бесіда на тему «Усі ми природі друзі»;

- Дослідницька діяльність «Визначення сили вітру» (вітрячки, смужки паперу, стрічки);

- Рухливі ігри «Шпаки», «Відгадай чий голосок»;

- Заняття на тему: «Щоб бути здоровим…»

ІІ половина дня

    - Бесіда за картиною «На прогулянку до озера», ознайомити дітей з правилами поведінки біля води, вчити, що треба охороняти водойми: не кидати сміття;

- Дидактична гра: «Хто де живе» (мешканці водойм).

- Зображувальна діяльність «У природи немає поганої погоди» (природні явища, обговорити, коли вони можуть бути небезпечними);

- Бесіда: «Хто робить правильно, хто ні»;

- Пам’ятка: «Правила поведінки в лісі».

- Гра за ТРВЗ «Що було б, якби…» (не було б сонечка, не було б вітру, постійно йшов дощ…);

- Природоохоронна бесіда «Щоб я зробив, щоб наш садок був кращий»;

- Рухливо-творча гра «Рятувальники».

ІV ДЕНЬ

ДИТИНА І ВУЛИЦЯ

Час   проведення

Молодша група

Середня група

Старша група

І половина дня

- Спостереження за легковими та вантажними автомобілями, які рухаються біля території дитячого садка;

- Розглядання непередбачуваних ситуацій зі звірятами на дорозі за серією картин «Азбука дорожнього руху»;

- Рухлива гра «Горобчики і автомобілі»;

- Заняття «У гості до бабусі», закріпити правила безпечної поведінки в громадському транспорті.

- Спостереження за транспортом спеціального призначення, що рухається поблизу території закладу;

- Заняття «Світлофор та зебра – наші помічники»;

- Сюжетно-рольова гра «Водії»;

- Дидактична гра «Куди їдуть машини»;

- Настільна гра «Назви знак»;

- Рухлива гра «Пішоходи і машини».

- Бесіда на тему «Як ми їхали з батьками»;

- Заняття «Дорожні знаки – азбука для водіїв і пішоходів»;

- Ігри на майданчику дорожнього руху;

- Вирішення проблемних ситуацій, які можуть трапитися на дорозі;

- Рухлива гра «Кольорові автомобілі».

Прогулянка

- Ігрова ситуація «Пішохідний перехід»;

- Розповідь вихователя про правила дорожнього руху «По дорозі – з дорослим за руку»;

- Проблемна ситуація «Лялька загубилася»;

- Дидактична гра «Хто як рухається».

- Цільова екскурсія до проїжджої частини дороги, закріплення правил поведінки водіїв і пішоходів;

- Сюжетно-рольова гра «Наша вулиця»;

- Дидактична гра «Знайди колір світлофора».

- Цільова екскурсія до проїжджої частини дороги, закріпити види транспорту;

- Рухлива гра «Стій! Увага! Рушай!»;

- Сюжетно-рольові ігри «Залізничний вокзал», «Аеропорт».

ІІ половина дня

- Читання творів М. Познанської «Світлофор», Л.Яковенко «Ми граємо»;

- Самостійна художня діяльність: малювання світлофора;

- Настільні ігри «Склади дорогу», «Куди їде автомобіль»;

- Тренінг «Перейди правильно дорогу»;

- Конструктивні ігри «Гараж», «Дороги».

- Читання твору С.Маршака «Світлофор»;

- Креативна діяльність «Автомобіль майбутнього», малювання;

- Рухливі ігри «Пішоходи і автомобілі», «Горобчики і автомобілі»;

- Психогімнастика «Звуки дороги».

Читання творів В.Клименка «Хто найважливіший на вулиці»;

- Самостійна художня діяльність «Безпека на дорозі», оформлення виставки малюнків;

- Брейн-ринг «Діти і вулиця»;

- Сюжетно-рольова гра «Подорож».

                                                                                            

V ДЕНЬ

ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ

       Час   проведення

        Молодша група

    Середня група

Старша група

І половина дня

- Дидактичні ігри « У саду чи на городі», «Відгадай на дотик»;

- Сюжетно-рольова гра «Овочевий ринок»;

- Ліплення «Смачні та корисні фрукти»;

- Закріплення правил миття рук та обличчя у повсякденні;

- Читання вірша Г Бойка «Здоровим будь».

- Розповідь вихователя про користь овочів, фруктів та правила їх вживання;

- Дидактична гра

 « Відгадай за смаком»;

- Сюжетно-рольова гра «кухарі»;

- Заняття «Вітаємо мило духмяне і рушничок полотняний;

- Читання оповідання Д.Орлової «П’ять справ перед сном».

- Психогімнастика «Заводні іграшки»;

- Бесіда про небезпеку брудних рук;

-Заняття «Здоров'я дітей – майбутнє країни»;

- Сюжетно-рольова гра «Лікарня».

Прогулянка

- Психогімнастика «Неслухняні ведмедики»;

- Дидактичні ігри «Де чий ніс», « Чий голосок»;

- Розповідь вихователя «Помічники людини – очі, вуха, ніс»;

- Розгляд води в калюжах, закріпити знання про небезпеку брудної води;

- Бесіда про користь загартування, збереження здоров'я дітей;

- Дидактична гра «Знайди предмет із заплющеними очима»;

- Рухлива гра «Заборонений рух»;

- Розповідь твору М.Коцюбинського «Десять робітників».

- Бесіда про лікарські рослини;

- Дидактичні ігри «Вершки та корінці», «З якого дерева плід»;

- Бесіда за змістом твору І.Січовика «Хліб чи халва»;

- Вивчення вірша Г.Бойка «Носовичок»;

- Читання твору К.Чуковського «Мийдодир».

ІІ половина дня

- Сюжетно-рольова гра «Моя квартира»,  розширювати знання про необхідність дотримання чистоти в приміщенні;

- Малювання «Носовичок для ляльки»;

- Рухлива вправа «Якщо хочеш бути здоровим, роби так».

- Дидактична гра «Щоб здоров'я добре мати, про

здоров'я треба дбати»;

- Моделювання ситуації про послідовність дій щодо дотримування розпорядку дня;

- Сюжетно-рольова гра «Сім'я», закріпити набуті знання про ведення здорового способу життя.

- Дидактична гра «У кого що болить», вчити надавати першу допомогу;

- Драматизація казки «Лікар Айболить»;

- Колективна робота зі створення книжки «Що робити, щоб не хворіти»;

- Рухливі ігри «Ми веселі дошкільнята», «Хто далі стрибне».

Меню

Головна
Зверніть увагу
Електронна реєстрація в ДНЗ
Карта сайту
Про садочок
Контакти
Про нас
Фотоекскурсія
Адміністрація
Спеціалісти
Наше життя
Статті у ЗМІ
Досягнення і нагороди
Наші групи
Пізнайки
Мудрійки
Розумники
Всезнайки
Несумуйки
Пустунчики
Фантазерики
Цікавинки
Батьківська сторінка
Публічна інформація
Загальні правила ДНЗ
Бланки документів
Харчування
Батьківський комітет
Спеціалісти радять
Педагогічна служба
Психологічна служба
Ай болить
Фізкульт-Ура
До-Мі-Солька
Логопед і Я
Вивчаємо English
Сторінка вдячності
Тести для дошкільнят
Дитяча книжкова поличка
Казки
Поезія
Прислів`я та приказки
Загадки
Вітання на свята
Навчання і виховання
Режим дня
Розклад занять
Наш вернісаж
Програмові завдання
Правове виховання
Безпека життєдіяльності
Методична сторінка
Метод. рекомендації
Все для атестації
Посібники
Презентації
Розробки занять

Останні події

Календар статей

Квітень 2024
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика користувачів

2894143
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
На минулому тижні
В цьому місяці
В минулому місяці
За весь час
252
1310
4947
8635
31066
29591
2894143


Ваша IP адреса:18.225.31.159