Апетит можна вважати надзвичайно широким і універсальним показником стану здоров'я дитини. Зниження апетиту є частою скаргою батьків та є не тільки медичною, але й глобальною соціально-економічною проблемою. За висновком ЮНІСЕФ, «недостатність харчування порушує фізичний і розумовий розвиток дітей, а також здатність працювати і заробляти у дорослих». Зниження апетиту у дітей найчастіше відбувається не через неможливість забезпечити мінімальний набір харчових продуктів, а внаслідок різноманітних емоціональних факторів. Доволі частою причиною зниженого апетиту є одноманітне харчування та зменшення фізичної активності дітей.
Якже покращити апетит ?
Рецепт 1
• Навчіться не помічати поганого апетиту дитини.
• Не реагуйте хворобливо на те, що дитина мало їсть і демонстративно відсуває тарілку.
• Не хоче їсти – спокійно і по-дружньому відпустіть її з-за столу, нехай терпить до вечері. Зрештою здоровий інстинкт переможе, їсти все одно захоче.
• Не підгодовуйте дитину в проміжках навіть тоді, якщо вона попросить їсти.
• Лагідно поясніть, що їсти необхідно у відведений для цього час. Вечерю у такому разі зробіть дещо раніше.
• На апетит впливає зміна обстановки. Підіть на прогулянку й ви побачите, з яким апетитом після цього їстиме ваша дитина.
• Сміливо довіряйте здоровому інстинкту, закладеному самою природою.
Рецепт 2
• Давайте тільки ту кількість їжі, що з'їдає дитина із задоволенням. Здорова дитина здебільшого споживає стільки, скільки потрібно для її організму.
• Утримуйтеся від розмов про те, що «дитина мало або майже нічого не їсть», адже вони шкідливі.
• Своєчасно включайте в раціон дитини різноманітні, рекомендовані для її віку, страви та, проявляючи такт і наполегливість, привчайте їсти все, що корисне для неї.
• Дотримуйте режиму харчування.
• Пам'ятайте, що апетит частково залежить від сервірування столу, естетичного оформлення страв, уміння дитини користуватися ложкою, виделкою, володіння елементарними навичками культури споживання їжі.
*** При підготовці матеріалу використано інформацію з відкритих інтернет-джерел.