ВИМОГИ ДО РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКА ПРИ ПРИСВОЄННІ ЇМ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗВАНЬ
Складено відповідно до пунктів 5.1 – 5.7 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 р. № 930.
Педагогічне звання |
Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації працівника |
Посади, робота на яких дає право на присвоєння педагогічного звання |
вихователь-методист |
- має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» (якщо має базову вищу або неповну вищу педагогічну освіту, то стаж педагогічної діяльності повинен бути не менш як 8 років, а тарифний розряд - найвищим) - досяг високих показників у роботі; - здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність - має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти |
вихователь, музичний керівник, інструктор з фізкультури |
керівник гуртка-методист |
- має найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра) - досяг високих показників у роботі - здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність - має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти |
керівник гуртка |
старший вихователь |
- має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» (якщо має базову вищу або неповну вищу педагогічну освіту, то стаж педагогічної діяльності повинен бути не менш як 8 років, а тарифний розряд - найвищим) - досяг високого професіоналізму в роботі - систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні - надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам |
вихователь-методист |