Програмові завдання

Програмові вимоги для розвитку і виховання дітей 6-го року життя

ВІДВІДУЮЧИ НАШ ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ВАШІ ДІТИ НАВЧАТЬСЯ:

З розділу  «Зростаємо дужими»:

  • позитивно ставитися до рухової діяльності,  мати   потребу в ній;
  • знати основні правила догляду за окремими частинами тіла і органами, самостійно виконувати основні гігієнічні процедури;
  • із задоволення брати участь в оздоровчих процедурах;
  • знати про необхідність дотримання правильної постави в усіх видах діяльності;
  • виконувати загально розвиваючі вправи відповідно до зразка;
  • залюбки брати участь в естафетах.

З розділу  «Мова рідна, слово рідне»:

  • говорити в міру голосно, чітко, правильно, виразно,   додержуючи  правил  культури  мовлення;
  • називати  предмети,   їх ознаки,   групувати  за  при­значенням,   ознаками  тощо;
  • спілкуватися з однолітками й дорослими (будувати діалог, брати участь у полілогах), добираючи потрібний тон (ввічливий, лагідний), передаючи потрібну інтонацію (запитання, радості, суму, здивування тощо);
  • зосереджено слухати співбесідника, розповідь вихова­теля, казку, оповідання, вірш; переказувати казки, розпо­відати вірші, скоромовки;
  • римувати, складати  оповідання, казки, загадки;
  • розповідати про той чи інший знайомий предмет по­слідовно, без надто довгих пауз, повторів;
  • розповідати за змістом картини у логічній послідов­ності, плавно, без повторів, зайвих слів, надто довгих пауз (три-чотири речення);
  • впізнавати речення у зв'язних висловлюваннях, складати окремі речення за малюнками, виділяти з поширених речень окремі слова, розуміти і розрізняти слова-назви, слова-дії, слова-ознаки;
  • розрізняти голосні й приголосні (тверді, м’які) звуки,  здійснювати усний звуковий аналіз слів (на кінець року);
  • ділити слова на склади, визначати місце наголошеного складу;
  • читати по складах слова та невеликі речення (на 3-5 слів) із знайомих літер;
  • орієнтуватися в зошиті, вільно промальовувати елементи різних форм за зразком. 

З розділу  «Дитина в довкіллі»:

  • знати імена та по батькові, прізвища своє, своїх батьків, родичів, друзів, вихователів та інших працівників дитячого садка;
  • знати казки, легенди, оповідання, вірші про природу, предметний світ, стосунки між людьми, як представниками різної статі тощо.
  • знати назву держави, її символіку, орієнтуватися в місцезнаходженні України на карті;
  • знати, що в державі крім українців живуть різні народи та нації, але всі вони прагнуть миру і взаєморозуміння;
  • знати, що всі люди, що живуть на нашій планеті, складають поняття «людство»;
  • знати назву свого міста (села), своєї країни, міста чи села, де живуть  родичі;
  • знати назви предметів домашнього ужитку та їх деталі, застосування;
  • мати поняття про народні   обереги-символи   (рушник,   кольори на ньому), український національний одяг, віночок (квіти і стрічки на ньому), рослини-символи (калина, дуб, верба, барвінок) та інше;
  • знати назви професій дорослих, перш за все – соціально важливих (вчитель, вихователь, лікар, медична сестра, аптекар, кухар, пекар, перукар,  фермер, пожежник, міліціонер, будівельник, пілот, водій, машиніст, швея, продавець та ін.), розуміє значення кожної професії в суспільстві та її особливості;
  • мати уявлення про школу, особливості діяльності учня та вчителя.

З розділу  «Віконечко в природу»:

  • виражати  позитивні   емоційно-естетичні   реакції   на  явища  та  об'єкти природи;
  •  висловлювати прагнення до взаємодії з природою на чуттєво-ігровій основі з домінуванням етичних та естетичних мотивів;
  •  проявляти   інтерес   до   інформації   природничого характеру, бажання зрозуміти суть явищ, визначити взаємозв'язки;
  • прагнути до самостійних дій у природі  (доглянути дерево, кущ, протидіяти тим, хто шкодить природі тощо);
  • широко орієнтуватися  в природному оточенні, виділяти найважливіші ознаки сезонів, взаємозв'язку між висотою сонця і температурою повітря, опадами, змінами в рослинному і тваринному світі, праці людей;
  • усвідомлювати необхідності дбати про своє здоров'я кожної пори року.

З розділу  «Математична скарбничка»:

  • уміти відбирати один або кілька предметів (фігур за двома ознаками (назва — форма, назва  - колір тощо);
  • розпізнавати геометричні фігури і називають їх;
  • аналізувати просторове розміщення предметів у більш складних ситуаціях. («Лівіше від верблюда дві іграшки : заєць і ведмідь», «Правіше від ведмедя теж дві іграшки: заєць і верблюд»);
  • знати назви днів тижня, місяців (поточного, попереднього і наступного);
  • уміти назвати за будь-якою ознакою всі предмети, кожний, останній, будь-який;
  • рахувати у межах 10 предмети, які по-різному розміщені на площині (хаотично, лінійно, по колу);
  • упорядковувати геометричні фігури, числові картки, предмети, дні тижня, місяці за певною ознакою;
  • утворювати нове число і розрізняти та правильно називати цифри (0,1—9);
  • складати і обчислювати приклади на додавання і віднімання способом перелічування суми або остачі;
  • розв'язувати задачі на знаходження суми і остачі за допомогою малюнків та практичних дій.

З розділу  «Чарівні фарби і талановиті пальчики»:

  • емоційно відгукуватися на прояви прекрасного в житті, природі та мистецтві;
  • на доступному рівні аналізувати твори різних видів мистецтва, розуміючи їх особливості, як спільні, так і ті, що їх відрізняють;
  • створювати власні художні образи в різних видах образотворчої діяльності, виражати своє ставлення до них;
  • орієнтуватися на колір, лінію, форму, ритм, композицію як на засоби вираження емоційного стану та настрою самого митця (як маленького, так і справжнього худож­ника);
  • із захопленням  брати участь у колективних творчих роботах.

Додати коментар



Захист від спаму: складіть картинку

Меню

Головна
Зверніть увагу
Електронна реєстрація в ДНЗ
Карта сайту
Про садочок
Контакти
Про нас
Фотоекскурсія
Адміністрація
Спеціалісти
Наше життя
Статті у ЗМІ
Досягнення і нагороди
Наші групи
Пізнайки
Мудрійки
Розумники
Всезнайки
Несумуйки
Пустунчики
Фантазерики
Цікавинки
Батьківська сторінка
Публічна інформація
Загальні правила ДНЗ
Бланки документів
Харчування
Батьківський комітет
Спеціалісти радять
Педагогічна служба
Психологічна служба
Ай болить
Фізкульт-Ура
До-Мі-Солька
Логопед і Я
Вивчаємо English
Сторінка вдячності
Тести для дошкільнят
Дитяча книжкова поличка
Казки
Поезія
Прислів`я та приказки
Загадки
Вітання на свята
Навчання і виховання
Режим дня
Розклад занять
Наш вернісаж
Програмові завдання
Правове виховання
Безпека життєдіяльності
Методична сторінка
Метод. рекомендації
Все для атестації
Посібники
Презентації
Розробки занять

Останні події

Календар статей

Квітень 2024
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика користувачів

2896190
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
На минулому тижні
В цьому місяці
В минулому місяці
За весь час
205
2094
6994
8635
33113
29591
2896190


Ваша IP адреса:18.190.152.38