- Деталі
-
Опубліковано: Середа, 04 лютого 2015, 16:50
-
Перегляди: 5020
ВІДВІДУЮЧИ НАШ ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ВАШІ ДІТИ НАВЧАТЬСЯ:
З розділу «Зростаємо дужими»:
- вміти рухатися, грати в рухливі ігри, знати, як використовувати фізкультурне обладнання;
- легко рухатися – бігати, стрибати, кидати м’яч тощо;
- стежити за чистотою свої рук, ротової порожнини, володіють навичками особистої гігієни;
- знати про основні засоби загартування, основні методи і прийоми оздоровлення;
- знати назви всіх фізичних вправ, їх значення для покращення фізичного розвитку та власного здоров'я;
- володіти навичками шикування в шеренгу, колону за зростом, перешикування в дві колони;
З розділу «Мова рідна, слово рідне»:
- володіти силою голосу, говорити чітко, правильно, виразно;
- встановлювати місце заданого звука у слові;
- добирати слова із заданим звуком (за допомогою предметних малюнків).
- називати предмети та явища навколишнього світу, ознаки, дії;
- групувати предмети за їх характерними ознаками (це - посуд, це - меблі), порівнювати за формою, кольором, смаком, величиною тощо;
- правильно вживати відмінкові закінчення, рід, число, дієслівні форми, вищий, найвищий ступені порівняння прикметників;
- утворювати слова за допомогою суфіксів;
- граматично правильно будувати речення;
- вміти спілкуватися з дорослими і однолітками відповідно до етичних норм, вживаючи звертання, слова ввічливості;
- формулювати у зв'язку із заданою ситуацією запитання тощо;
- уважно слухати розповідь вихователя та однолітків;
- зв'язно розповідати за добре знайомою сюжетною картиною (3-4 речення), складати невеликі описові розповіді, розповіді з власного досвіду.
З розділу «Дитина в довкіллі»:
- знати, що Україна – рідна країна, Батьківщина, в якій живуть українці та інші народи, орієнтується в її символах;
- знати назву рідного міста,(села), вулиці, де живе;
- предмети домашнього вжитку, їх деталі, застосування; групувати предмети за їх характерними ознаками (це – одяг, це – взуття, це – посуд…);
- знати свої імена й прізвища, імена своїх батьків, дідуся й бабусі, друзів, ім'я та по батькові вихователя, його помічника, лікаря, завідуючої, музкерівника, інструктора з фізкультури тощо;
- знати професії людей, що працюють в умовах дошкільного закладу, професії своїх батьків;
- виявляти інтерес до праці дорослих, бажання допомогти;
- орієнтуватися в видах транспорту;
- знати елементарні правила поводження в громадських місцях;
- орієнтуватися в навичках безпечної поведінки.
З розділу «Віконечко в природу»:
- зацікавлено пізнавати природу, із захопленням висловлювати враження від контакту з нею;
- виявляти позитивно-емоційне ставлення до її об’єктів та явищ, співчуття природним об’єктам;
- виявляти інтерес до інформації природничого змісту, прагнути до самостійних практичних дій у природі (доглянути рослину, погодувати рибок тощо);
- виявляти бажання творчо інтерпретувати отриману інформацію у різноманітних видах художньої діяльності – мовленнєво-творчій, музичній, предметно-пластичній;
- виявляють бажання допомагати природі, захистити її від шкідливого втручання людей.
З розділу «Математична скарбничка»:
- групувати, систематизувати і упорядковувати фігури за кольором, розміром, формою;
- визначати просторове розміщення предметів навколо самого себе — ліворуч, праворуч, вгорі, знизу, попереду, позаду;
- рухатися, переміщатися в просторі за заданим напрямком;
- визначати кількісні відношення (більше, менше, стільки ж) між предметними множинами способом розміщену один під одним предметів з кожної множини.
- знати цифри в межах 5, співвідносити цифри з числом і навпаки;
- при перелічуванні предметів числами, називати по порядку, починаючи з числа «один» без пропусків;
- розуміти, що останній числівник при лічбі відносити до всієї групи перелічувальних предметів (один, дві три — всього три сливи);
- володіти порівняльними вміннями за величиною, довжиною, шириною, товщиною, кількістю тощо;
- вміти висловлювати словами свій емоційний стан щодо успішності виконання (невиконання) завдання, допущених помилок та їх подолання.
З розділу «Чарівні фарби і талановиті пальчики»:
- із захопленням займатися різними видами художньої діяльності (можливо, якійсь віддати перевагу);
- розказувати про те, що створила;
- емоційно відгукуватися на прояви краси в житті, природі та мистецтві;
- у малюванні, ліпленні, аплікації володіти вміннями та навичками, необхідними для створення власних задумів.