Вимоги до рівня професійної підготовки

Опубліковано: Субота, 04 жовтня 2014, 12:04
Перегляди: 7084

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації

педагогічних працівників при присвоєнні їм

кваліфікаційних категорій

Складено відповідно до пунктів 4.3 – 4.6

Типового положення про атестацію педагогічних працівників,

затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6 жовтня 2010 р. №930

Кваліфікаційна

категорія

працівника

Вимоги до рівня професійної підготовки

та кваліфікації працівника

спеціаліст

- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра), раніше не атестувався

здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

уміє вирішувати педагогічні проблеми

уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами

дотримується педагогічної етики, моралі

спеціаліст другої

категорії

має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

знає основи педагогіки, психології. Дитячої та вікової фізіології

використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

постійно вдосконалює свій професійний рівень

ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми

впроваджує інноваційні технології в освітньому процесі

обізнаний з основними нормативно-правовими  актами про освіту

уміє вирішувати педагогічні проблеми

уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них

дотримується педагогічної етики, моралі

спеціаліст першої

категорії

має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

знає основи педагогіки, психології дитячої та вікової фізіології

лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією

використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей дітей

використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

постійно вдосконалює свій професійний рівень

ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми

упроваджує інноваційні технології, передовий педагогічний досвід у освітньому процесі,

використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації  освітнього процесу

обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту

уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них

уміє аргументувати свою позицію

дотримується педагогічної етики, моралі

спеціаліст вищої

категорії

має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

володіє широким спектром стратегії навчання та виховання

застосовує нестандартні форми організації роботи з дітьми

знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією

використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей

використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

постійно вдосконалює свій професійний рівень

активно й ефективно застосовує та поширює у професійному середовищі інноваційні методики і технології, педагогічні засоби

упроваджує передовий педагогічний досвід у освітньому процесі

продукує оригінальні, інноваційні ідеї

використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітньому процесу

вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу в дошкільному закладі

обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту

уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, колегами, є авторитетом для них

уміє аргументувати свою позицію

дотримується педагогічної етики, моралі