ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ у ЗДО»Дружба» з 10.11.2025 – 14.11.2025 року
|
Ранній вік та молодші групи |
Середні групи |
Старша група |
|
|
10.11 |
«Азбука автомобільних доріг» |
||
|
1.Ігрове заняття: «Транспорт та його роль в житті людини» 2.Дидактична гра «Знайди автомобіль за описом» 3.Спостереження на прогулянціза дорогою (проїжджа частина, тротуар) 4.Розгляд серій малюнків «На вулицях міста». 5.ПДД «Живий світлофор». 6. Читання твору Т. Александрової «Світлофор Моргайко» 7.Рухлива гра «Дві машини» |
1.Ігрове заняття: «Транспорт та його роль в житті людини» 2.Дидактична гра «Знайди автомобіль за описом» 3.Соціально-природнича діяльність з пріоритетом безпеки життєдіяльності «Машини спеціального призначення». 4.Тренінг «Довеземо іграшки до садочка» (намакеті). 5.Читання твору Т. Александрової «Світлофор Моргайко» |
1.Ігрове заняття: «Транспорт та його роль в житті людини» 2.Д/г «Пасажиром бути не просто». 3.Соціально-природнича діяльність з пріоритетомбезпеки життєдіяльності «Правила дорожні знать повинен кожний». 4.Читання твору Т. Александрової «Світлофор Моргайко» |
|
|
11.11 |
«Ми – пішоходи та пасажири» |
||
|
1. Інсценізація «Ми їдем, їдем, їдем» (ознайомлення з різними видами транспорту та правилами поведінки в транспорті). 2. Творчезавдання «Розфарбуй автомобіль». 3.Ігри з будівельним матеріалом «Дорога» 4.Дидактична гра «Червоний, жовтий, зелени». |
1.Театралізоване заняття «Поїздка до бабусі» (правила безпечної поведінки в транспорті). 2. Д/г «Пасажиром бути не просто». 3.Творча гра « Побудуй гараж сучасний для автомобіля». 4.Читання творів Н. Кончаловської «Перехід», «Самокат» 5.Перегляд мультфільмів: «Уроки тітоньки Сови. Школа вуличних наук» . |
1. Бесіда «Вулиці нашого міста»(розглядання фотоальбому). 2.Складання розповіді «Вулиці міста». 3.ТРВЗ «Випадокна дорозі. Що було б, якби...». 4.Читання творів Н. Кончаловської «Перехід», «Самокат» 5.Перегляд мультфільмів: «Уроки тітоньки Сови. Школа вуличних наук» . |
|
|
12.11 |
«Моя безпека на дорозі» |
||
|
1.Бесіда - заняття «Перейдемо вулицю». 2. Р\г «Автомобілі». 3. Малювання з батьками «Моя сім’я за безпеку дорожнього руху». 4. Бесіда з батьками: «Дисципліна дорослих навулиці – запорука безпеки дитини». 5.Перегляд відео «Пішохідний перехід» 6.Сюжетно-рольова гра «Водій» |
1. Заняття-подорож «Малече стій, не вибігай, в м’яча на вулиці не грай». 2. Малювання з батьками «Моя сім’я за безпеку дорожнього руху». 3.Бесіда з батьками: «Дисципліна дорослих на вулиці– запорука безпеки дитини». 4.Дидактична гра «Знайди потрібний знак» 5.Читання творів В. Паронової «Острівок небезпеки», «Зебра», «Переходимо вулицю». 6.Сюжетно- рольова гра «Подорож рідним містом». |
1. Заняття-подорож «Малече стій, не вибігай, в м’яча на вулиці не грай». 2. Малювання з батьками «Моя сім’я за безпеку дорожнього руху». 3.Бесіда з батьками: «Дисципліна дорослих на вулиці– запорука безпеки дитини». 4.Дидактична гра «Знайди потрібний знак» 5.Читання творів В. Паронової «Острівок небезпеки», «Зебра», «Переходимо вулицю». 6.Сюжетно- рольова гра «Подорож рідним містом». |
|
|
13.11 |
«Небезпека вулиць та доріг» |
||
|
1.Заняття «Заборонено і дозволено». 2. Конструювання «Склади дорогу». 3. Оновлення куточків, тематичних папок з вивченняПДР в групі. 4.Перегляд ілюстрацій «Дорожні знаки» 5.Рухлива гра «Кольорові автомобілі» |
1.Інтегроване заняття «Сигнали світлофора». 2.Знайомство з віршованими правилами «Абетка безпеки». 3.Оновлення куточків, тематичних папок з вивченняПДР в групі. 4.Моделювання проблемних ситуацій «Переходимо вулицю». 5.Рухлива гра «СТІЙ! УВАГА! ЙДИ!», «Кольорові автомобілі» 6.Перегляд ілюстрацій «Дорожні знаки» 7.Дидактична гра : «Який це знак?» 8.Перегляд мультфільмів «Будь помітним на дорозі», «ПДР.Світловідбивачі» |
1.Інтегроване заняття «Сигнали світлофора». 2.Конкурс дитячого малюнка «Моя сім’я за безпеку дорожнього руху». 3. Оновлення куточків, тематичних папок з вивченняПДР в групі. 4.Моделювання проблемних ситуацій «Переходимо вулицю». 5.Рухлива гра «СТІЙ! УВАГА! ЙДИ!» 6.Перегляд ілюстрацій «Дорожні знаки» 7.Дидактична гра : «Який це знак?», «Водій та пішоходи» 8.Перегляд мультфільмів «Будь помітним на дорозі», «ПДР.Світловідбивачі» |
|
|
14.11 |
«Школа екстремальних ситуацій» |
||
|
1.Інтегроване заняття «Правила дороги знаємо, їх дотримуємось та іншим допомагаємо». 2.Музична гра «Їдь, іди, стій!». 3.Дидактична гра: «Вгадай транспорт» 4.Цільова прогулянка до проїжджої частини вулиці (по території ЗДО) 5.Рухлива гра «Горобці та кіт» |
1.Інтегроване заняття «Правила дороги знаємо, їх дотримуємось та іншим допомагаємо». 2.Перегляд мультиплікаційних презентацій «Уроки тітоньки Сови» . 3.Д\в «Виправ помилку»(робота зі схемами). 4.Рухлива гра «Потяг» 5.Консультація для батьків «Чому світловідбивачі так важливо?» |
1.Інтегроване заняття «Правила дороги знаємо, їх дотримуємось та іншим допомагаємо». 2.Вікторина «Школа пішохідних наук» (правила, знаки, вирішення проблемних ситуацій). 3.Тренінг «Лабіринтдорожніх знаків». 4.Бесіда за містом вірша «Підкажи Незнайку ти, як дорогу перейти» 5.Рухлива гра «Перехрестя» 6. Консультація для батьків «Чому світловідбивачі так важливо?» |
|