Вранці батьки поспішають на роботу, а дітям зовсім не хочеться нікуди йти… Як же зробити дорогу до дитячого садка веселою і цікавою – і для дітей, і для дорослих?
Тема, яку хочемо розглянути сьогодні, є дуже актуальною, інтимізація життєдіяльності дошкільника – щирі, довірливі стосунки між дорослим і дитиною, особистісне спілкування; актуалізація проблеми статевого виховання дошкільників, необхідність врахування педагогом особливостей розвитку хлопчиків та дівчаток.
Розвиток особистості, в основі якої лежить формування людиною своїх життєвих ролей, не може бути гармонійною без гендерно-рольової соціалізації.
Винятково обдарованих дітей дуже мало, їх одиниці, а ось здібних, які потребують особистісного підходу – набагато більше. Кожен малюк до чогось здібний. Природа в кожного з нас змалечку заклала якісь здібності. І вони як зерно – або проросте на живому ґрунті й розвинеться яскрава, непересічна особистість, або всохне…
Тому ми, педагоги, прагнемо створити такі умови для наших вихованців, де б кожна дитина реалізувала свій творчий потенціал.
* Розкажіть дитині, що таке дитячий садок, навіщо туди ходять діти, чому ви хочете, щоб малюк пішов в дитячий садок.
* Коли ви йдете повз дитячий садок, з радістю нагадуйте малюку про те, як йому пощастило – восени він зможе сюди ходити. Розповідайте рідним і знайомим в присутності малюка, що пишаєтеся своєю дитиною, – адже його прийняли в дитячий садок.
Вибір книги в першу чергу залежить від віку читача, тому давайте подивимося, що читати дітям, коли вони проходять той чи інший етап свого розвитку …
Що читати дітям раннього віку
Що читати дітям 4-го року життя
Що читати дітям 5-го року життя
Що читати дітям 6-го року життя